HTML

Bojtárok

Ügyvédjelöltek apró örömei és bosszúságai

Van egy jó történeted?
Ne habozz, írj!

Ha esetleg a levél túl körülményes használd a feljelentő rovatunkat.

 

Feljelentő!

Ügyfél para

2009.03.18. 08:20 Bojtár (törölt)

A rövid ügyészségi pályafutásom során történt, hogy az egyik fogvatartott feljelentést tett a BV-sek ellen többek között szerzői jogok folytatólagos megsértése miatt. Azt állította a feljelentésében, hogy a találmányait az őrök, kábult állapotát kihasználva, (amit az ételébe csempészett szerek idéznek elő), folyamatosan ellopják. A találmányai: örökmozgó, hideg fúzió és "zárkaágy melegítő" (korábban magára is gyújtotta a matracot). A probléma ezzel az volt, hogy bármit is gondolt az ügyész a vallomást jegyzőkönyvbe kellett venni, és valamit kezdeni kellett a történettel. De mit tehet az ügyvéd, ha egy zakkant ügyfél toppan be az utcáról? Finoman leépíti, esetleg jópénzért "felvállalja" az ügyet? Mindenesetre elgondolkozna egy pánikgomb beszerzésén, ha az előző posztban már hivatkozott agymanipulálós történettel állna elő valaki. Az UFOs sztori egyébként annyira őszinte és sokkoló volt, hogy ki kell tennünk önálló bejegyzésbe, különös tekintettel arra, hogy a leírtak alapján a szereplő a rendőrséget is többször megkereste, illetve jelenleg jogi képviselőt keres. Talán a blogot olvasó ügyvédek kedvet kapnak a megbízás elfogadásához.

Kb 1991 tavaszán észleltem, hogy városunkba hazafelé tartva az autóban relativ erős sokk hatás alá kerültem, a fejemen érezhető hőhatás volt s vmiféle hipnozisban vezettem tovább. A városba érve az egyik utba eső ABC-ben 24eFt (!) értékben mindenféle felesleges élelmiszert vásároltam, majd egy virágboltban egy menyasszonyi karcsokrot "kellett" vásárolnom és ezzel a helyi katonai központnál egy általam ismert katonatisztet kellett keresnem....nem volt bent. Ezután este a lakásomon szintén hasonló erős elektrosokk jellegű hatásra a Balaton körül autóztam egy teljes kört.Ettől kezdve minden nap (azóta is..most 2009 van !) igy irányitottak, szervezték a napjaimat, mint később kiderült, nem jó szándékkal.A környezetemben élőket szintén igy irányitották. Elválasztottak a családomtól, tönkretettek egzisztenciálisan.....már 1991 -ben a rendőrségen feljelentést tettem, de a mai napig nem  nyomoznak az ügyben. Kétszer voltam kint közben az USA-ban , hogy  ott tudjunk előlük menedékjogot kérni ill kint élni, de nem sikerült.(ők is kint voltak !) 1993-ban és 1997-ben. Szinte ember feletti küzdelem volt ilyen körülmények között pénzt keresni a kiutazáshoz, másfél évig tartott.  1997 ig a sokkolós irányitáson kivül más fizikai hatást nem észleltem. Néha hallottam rejtélyes hangokat. ("szolgálati közlemény"...."sokat fogsz még gyalogolni"...stb) 1998 óta fizikailag is kapcsolatba kerülnek velem. Úgy kell elképzelni, mintha egy ún. "virtuális barlangból" a virtuális kesztyűvel nem csak érzékelni lehet a tárgyat a térben amit megfog, hanem pl több km távolságra lévő dolgokat ténylegesen meg tud fogni, szorítani, mozgatni, ütnis stb. !! Meg tudják fogni, szoritani a testem bármilyen ponton, hogy néha a szekrényben kellett aludnom, összenyomják a tüdőmet, folyamatosan légszomjat okozva, mozgatni tudják a testrészeimet (szem, száj, lábak stb), hőhatást tudnak kelteni, a gondolataimat látják a számitógépükön, amit én látok a szememmel, azt ők is látják a monitorokon (sötétben is, pl a telefonon a számokat stb, tehát nem rejtett kameráról van szó), a testemet teljesen kontrollálják: vérnyomás stb, levegővel tudnak feltölteni  (a frankfurti autópályán is !),gázt tudnak fejleszttetni, néhány perces belélegzés után több hétig tartó memória zavarokat okozva, és állandóan  hallható a rádiózásuk, hangszóró, vevő készülék nélkül... Akik az eszközt irányitják, nem földön kivüliek, nem is a  NASA munkatársai, hanem zömmel általános iskolai, vagy szakmunkás végzettségű emberek.(A szüleimet is ugyan igy mozgatták, sokkolták, bárkit tudnak vele irányitani nagy távolságból) Elmondásuk szerint (a rádión) valamiféle ufo-szkafanderrel kisérleteznek illetve rólam egy élet nagyságu bábut készitettek, amin keresztül érzéseket keltenek bennem....1998-óta ezekkel az eszközökkel minden nap fizikailag 6-8 órán keresztül kinoznak.Ahol tartózkodnak, örülteket is tartanak, ezeket állitólag Sümegről (pszichiátria) hozták ki. Az ufo szkafandert ráadják az őrültekre, akik ezzel irányitanak, idegesitenek, szoritják a testrészeimet , közben imádkoznak és elektrosokk hatást fejttetnek ki, hogy forró a hajam tőle és kiabálok a sokktól. Hallom, amint az ott tartózkodó "normális" emberektől kérik: "had idegesítsem fel !"....Néha leinjekciózzák őket, ilyenkor próbálok relaxálni. Minden napomat programozzák. A náluk lévő "eszközbe" teszik az előre összeállitott programokat, amiknek a lényege a folyamatos emberkinzás, idegesités, ördögűzés, anyagi ellehetetlenités,(anyagi veszteségek folyamatos beprogramozása), a nemi élet teljes megvonása (szinte 18 éven át, pedig köztudottan imádom a nőket!) homoszexuális nemi erőszak, perverz szexuális zaklatás.Az eszközzel továbbitott képeket, gondolatokat bejátszák különböző tv csatornákra és az internetre, ahonnan én is hallom a hozzám beszélőket, látható adóvevő ill hangszóró nélkül. (Ehhez állítólag egy közeli városban felszerelt adóállomást használnak..) Néhányan azt mondják kb 4-5 éve, hogy addig "szivatnak"  (a programokkal) , "elveszíttetem az összes pénzedet !"(2004)amig meg nem találom az igazolványomat ! Valószínűleg ahhoz kellene igazolvány, hogy utána legálisan irányíthassanak. Én polgári személy, civil üzletember vagyok, ezért nem tudom ezt értelmezni.  Nehéz így leírva érzékeltetni ezt a borzalmat, amint egy embert full-primitív, full-negatív személyek 24 órán át rosszindulatúan, kényszerítéssel irányítják, de nézzék meg pl a képgaléria 3-on feltöltött képeket, amin az őrültek irányításától származó sérülések láthatók !  Vagy képzeljék el, amint egy nőszerető férfi lefekszik egy aktuális albérleti ágyba és egész éjjel 3-4 buzi 50-70 éves ember tapogatja, piszkálja a fenekét..a takaró alatt is látja a testét...stb. közben beszélnek is....s reggel ugyan ez folytatódik, ...mondják is, hogy " a hátra lévő életedben már nem leszel nővel" !..ez nevetségesen hangzik, de sajnos amint már említettem, bárkit bárhol tudnak írányítani, hogy a teste és a tudata felett teljesen átveszik az irányítást. Pl. nyáron órákig ültem az egyik Balaton parti disco parkolójában az autómban, mert levegővel töltöttek fel, sokkoltak, nyomták a testemet, szinte nem tudtam kiszállni az autóból...mégis éjfél körül sikerült bemennem, meg is hívtam egy lányt az egyik pultnál és kedves beszélgetés közben annyira sokkolni kezdtek, hogy egyszerűen elirányítottak onnan....ez 19 éve minden nap így megy (persze nem ez a leglényegesebb momentuma az elvett  életemnek, csak azért említem, hogy ne nevessenek rajtam, mert hangsúlyozom, ezt bárkivel bárhol és bármikor meg tudják csinálni...bár én nem nézném ezt végig és nem nevetnék rajta semmi képpen....Egyelőre nem akarok többet irni a részletekről, mert ugy tűnik mindenki többet tud nálam ezekről a dolgokról.  Amiket leirtam, a valóságnak teljesen megfelelnek, bűntető jogi felelősségem tudatában ezt már többször kijelentettem, sem provokációhoz, sem hazugságokhoz érdekem nem fűződik. A képgaléria felvételei bizonyitják az állitásaimat, bár a képek nem rendszerezettek, (még sok van ) Ördögűző frsz-ek: ...666, ötlettel kapcsolatos rendszámok ...987 ,  087,  ....XP és kéz-jelzések,  UFO -film szignált játszó fagyasztós autó,stb. A gk-at nem én keresem, hogy fényképezhessem őket. Látható, hogy az autók és a személyek előre szervezetten (a programok szerint) vannak a napi utamhoz rendelve, oda ill elém állitva. Naponta legalább 30 ember. Egyébként mivel éppen a törvénytelen, utcán szinte elviselhetetlen irányítás miatt dolgozom öt éve számítógépen, nagyon ritkán mozdulok ki.  (A városban többektől hallottam, hogy akik engem irányítanak, gúnyolódva mondják, amikor gyalog átszelem a várost "sétáltatom a kutyámat" stb. ) Sőt már üzletággá is vált az irányításom. Néhányan  nemzetközi hirdetés útján keresnek üzleti partnereket az irányításommal elérhető anyagi haszon megszerzésére ! Továbbra is sürgősen szükségem volna rendőri segitségre !! A programokat készittetők fejezeteket irattak az életemről és állitásuk szerint most jön a negyedik, amelyikben ujabb tragédiák történnek, amiket szeretnék elkerülni. Tudomásomra hozták, hogy állitólag a TF-en 1987-ben irt szakdolgozatomat használták fel a windows féle op rendszerek alapötletéhez, de én erről hivatalosan semmit sem tudok...érdeklődésemre azt mondták: felejtsem el !....s az autókkal üzengetők szintén jelezték, hogy az időközben rákban elhunyt szüleim betegsége és halála nem volt véletlen..illetve még élő családtagjaimon pl műtéteket akarnak végrehajtani...ezekről szintén egyértelmű fényképfelvételeim vannak. Úgy tűnik, ördögűzésnek vetettek alá a családommal együtt pedig nem vagyok hívő,  (újságírói, magánnyomozói vizsgálat is alátámasztja), csupán (mivel a földön jelenleg nincs ilyen fejlett technika, és elmondásuk szerint) valószínűleg a földön kívüliektől származó eszközökkel, kényszerítéssel irányítanak, több más emberrel együtt...illetve egy diplomamunkámért, melynek a hasznosításáról hivatalosan nem tudok semmit, bár a világon mindenhol vezetők, politikusok, színészek, sportolók stb. ezt mutatják...s közben én a legnagyobb szegénységben élek.... Kérem, aki tud segitsen akár információval is, pl hogy hol vannak ezek az irányitók? Sümegen vagy vmi elhagyott katonai objektumban, egyházi objektumban ?  Remélem senki nem kételkedik a leirtakban. Diplomás üzletember vagyok, két nyelven beszélek, folyamatosan sportoltam, káros szenvedélyem nincs, mentális és fizikai állapotom kifogástalan. Igyekeztem tárgyilagosan leírni az eseményeket. Amint látom, sok indulat van az emberekben a témával kapcsolatban, amit én nem Kívánok kommentálni, ezért is hagyom fent a hozzászólásokat. Normális érdeklődésre természetesen válaszolni fogok. (bár amint mondják, el vagyok "szigetelve", levél, email, telefon stb)  A morális következtetéseket mindenki önállóan próbálja levonni ! (emberi jogok, állampolgári jogok, Európai Unió, demokratikus köztársaság, nemzeti érdek stb) A honlapom célja !!!! segítségkérés !!!!  a nyilvánosság erejére támaszkodva (ez úgy tűnik sajnos teljesen erőtlen !) tényfeltárás,  nem támadás társadalmi csoportok ellen.   (Eddig is lövöldöztek rám  lézerekkel.  Ma 2009.01.27. délután kb 14-órakor  a Margit templom és a vele szemben lévő erdészeti udvar vonalán áthaladva gyalog, a jobb oldali járdán a ball vállamon keresztben hirtelen égető csíkot éreztem, hátra is fordultam, hogy mi lehet ez. A vastag bőrkabátomon keresztül ! Meg lehet tekinteni a képet, amit este 18 órakor készítettem a hátamról. Képgaléria 3. )

5 komment

Címkék: ügyfél

A bejegyzés trackback címe:

https://bojtarok.blog.hu/api/trackback/id/tr871008660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ababababa 2009.03.18. 10:23:22

Elgurult a gyógyszer kicsit...

Zsiros László Róbert · http://www.szertar.com 2009.03.18. 10:52:30

Először gyanakodva olvastam a sztorit. De aztán a Képgaléria 3. mindenről meggyőzött. Nagyon durva! =)))

A másik esetnél a zárkaágy-melegítő nagyon jó! =)

bicski 2009.03.18. 15:34:22

ez a betegség (paranoia) szerintem ragadós lehet, mert valahogy Szabó Mátén is kezd kijönni

index.hu/belfold/2009/03/18/megtamadtak_az_allampolgari_jogok_biztosat_/

guy 2009.03.18. 21:36:35

Állati :-).
És sajna volt már hasonló ügyfelem. Kb. öt percig.

öntelt radírpók 2009.03.18. 22:44:12

simán lehet igaz is

de akkor bajban vagyunk
süti beállítások módosítása