HTML

Bojtárok

Ügyvédjelöltek apró örömei és bosszúságai

Van egy jó történeted?
Ne habozz, írj!

Ha esetleg a levél túl körülményes használd a feljelentő rovatunkat.

 

Feljelentő!

Ügyvédweb#12: Hétfői aratás

2009.04.27. 07:00 Bojtár (törölt)

Nem az a baj, hogy hazánkban egy ügyvéd a batmobilja és Montblanc tolla mellett sajnálja a pénzt egy vállalható honlapra, hanem hogy vírusos az oldala. 10 megnézett oldalból 2 vírusos volt, és fél óráig tartott, míg leöltem a gépemről a trójait. De azért az alábbiak is megérdemelnek egy virtuális fegyelmit:

The following tasks can be made in my lawyer's office:

Griffes-indás szakaszjel:

Second life ügyvédi iroda:

Ha az ügyvédi reklám is ilyen lesz:

Warez ügyvéd:

Mikor kell egy jó ügyvéd?

Hiptnotizáló new age szakaszjel:

4 komment

Címkék: ügyvédweb

A bejegyzés trackback címe:

https://bojtarok.blog.hu/api/trackback/id/tr611088384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ababababa 2009.04.27. 10:02:26

Az utolsónál azt írja: "vállás"...

Meg blink, meg scrollozó javascript...de bezzeg az Ügyvédvilágban meg a vetítés, hogy kedvence a Rolly Royce és hatszor yachtozta körbe Brazíliát...hányás.

ugyvedblog.admin 2009.04.27. 19:57:55

Melyik ügyvédvilág? A mostanit átfutottam, de nem találtam benne yachtozást...

Egyébként tényleg katasztrófa ez az atw-s honlap...

Nekem a no.1 "halálom" az a "Mikor kell...?" és a hasonló felsorolások, úgy beszélnek, mint a hülyegyerekeknek, pl. "Mit tegyek, ha valaki az adósom...?" jajjj......

ababababa 2009.04.27. 22:22:21

@aranyhalacska: nem konkrét személyre vagy konkrét újságra gondoltam, csak maga a jelenség, érted.

ugyvedblog.admin 2009.04.28. 08:15:23

@dr. Káky Álmos: jójó, értem, csak olyan célzottnak és egyedinek tűnt (francba, pedig épp most vettem barna hajfestéket :-)

süti beállítások módosítása