HTML

Bojtárok

Ügyvédjelöltek apró örömei és bosszúságai

Van egy jó történeted?
Ne habozz, írj!

Ha esetleg a levél túl körülményes használd a feljelentő rovatunkat.

 

Feljelentő!

Szolgálati közlemény: Javaslat a bloggal kapcsolatban!

2009.08.15. 20:53 Bojtar

Ahogy korábban is írtam az új munkahelyem gondoskodik róla, hogy életem jelentős részét az irodában töltsem, ezért a fentihez hasonló képek készítésén kívül nincs sok időm a web 2.0-vel foglalkozni.

Aranyhalacskának volt egy remek felvetése ezért a következő javaslatot teszem: Tekintettel arra, hogy havonta egyszer kétszer történik olyasmi a munkám közben ami mellett nem lehet "poszt" nélkül elmenni ezért, nem szeretném temetni a blogot, de a köztes időben nem tudom tartalommal megtölteni. Ehhez szeretném a segítségeteket kérni, akinek van kedve/ideje a bojtárok blogra írni azt szívesen látom a csapatba. 

A jelentkezéshez küldjön egy e-mail (fényképes cv-vel és erkölcsi bizonyítvánnyal ;)) a bojtarok kukac gmail pont com címre és a részleteket megbeszéljük ott.

Az oldalt azért sem hagynám veszni, mert állítólag sikerült felhergelni a Magyar Ügyvédi Kamarát az ügyvédweb rovattal, akik ennek következében az alkalmat keresik, hogy jól megregulázzák a renitens jelölteket.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bojtarok.blog.hu/api/trackback/id/tr341311843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bicski 2009.08.18. 17:21:12

én nem értek vele egyet, hogy társszerzőket vonjunk be, bocs

ugyvedblog.admin 2009.08.20. 08:48:04

Ez a kép szuper :)

Kedves Bojtár,

Ez nagyon állat(i), hogy személy szerint említetted a javaslatom...úgy megörültem, köszönömmm :)

Visszanéztem, melyik jelenetet említettem a hozzászólásomban. Nekem pl. - és remélem, többünknek - praktikus és szórakoztató lenne, ha mondjuk hatóságok előtti szerepléssel kapcsolatban vérlázító/szórakoztató/felháboritó sztorikat oszthatnánk meg egymással,mint pl. azt, amikor elmentem az egyik budapesti rendőrkapitányságra és a gyanusitottunk a Reggelit nézte a tv-ben, közben a cigijét szivta és azzal kezdte, hogy találjam ki, hogy a rajta lévő nadrág mennyibe került (22 ezerbe..)

Remélem, bicski megenyhül, én mindenesetre küldöm az angol-német-magyar-hindi önéletrajzomat és motivációs levelemet...

mediatoro 2009.09.17. 19:21:25

...Véleményem szerint, több szakmai tapasztalatot kellene megosztanunk egymással! Ezzel nem kívánom az eddig írt cikkek értékét alulbecsülni, csak kicsit a blog-ot hasznosabbá tenni...egyrészt mindannyiunk tarsolyában vannak érdekes esetek, másrészt tanulhatnánk egymástól...
ez minden..
süti beállítások módosítása