HTML

Bojtárok

Ügyvédjelöltek apró örömei és bosszúságai

Van egy jó történeted?
Ne habozz, írj!

Ha esetleg a levél túl körülményes használd a feljelentő rovatunkat.

 

Feljelentő!

Kétségbeesve

2008.11.25. 11:48 Bojtár (törölt)

Indulásként egy idézet a jogi álláskeresés privijéről az ügyvéd.hu-ról amit még sokat fogunk emlegetni. Ilyen elkeseredettek -mint viktoria- soha nem leszünk, azt hiszem. Az oldalról annyit érdemes tudni, hogy forumszerűen lehet bármit feladni kb szűrés nélkül. Érdemes tallózni.

Tisztelt Ügyvédek!

Pályakezdõ fiatal nõként ügyvédjelölti állást keresek Budapesten. 2007-ben szereztem diplomát, és ez idáig a gyakorlat hiánya miatt nem sikerült állást találnom. Legfontosabb tulajdonságaim: szakmai hivatástudat és jogi kreativitás, jó problémamegoldó és kommunikációs képesség, lényeglátás, tolerancia, empátia, segítõkészség, lojalitás. Bár munkaszerzõdésen alapuló munkaviszonyom még nem volt, jogi jellegû munkát a diplomaszerzés óta folyamatosan végzek, illetve az interneten adok jogi tanácsokat az arra rászorulóknak. Ha ön ügyvédjelöltet keres éppen, és nem többéves (esetleg csak fénymásolási) gyakorlattal rendelkezõt, illetve nem tévesztik meg a csak papíron gyakorlatot szerzett jelöltek, akkor írjon emailt az ugyvedjelolt@freemail.hu címre! Kérés esetén küldök önéletrajzot. A részletkérdésekben egy személyes találkozó alkalmával biztosan közös nevezõre jutunk! (Viktória)

Update: Viktória nem sokkal késöbb megtalálta a korábbi blogunkat és védelmében a következőt adta elő:

 

Kedves L. Veratius!

Véletlenül találtam erre az oldalra, és meglepődve tapasztalom, hogy negatív példaként felraktad az álláshirdetésemet. Tényleg elegem volt a felszínes munkáltatókból, de nem értem, miért tűnik kétségbeesettnek az álláskeresésem. Nem írtam, hogy bármennyi pénzért, bármit megcsinálok, bárhol. Sőt határozott fizetési igényem, és szakmai elvárásaim voltak, akármilyen jellemű ügyvédhez sem mentem volna el dolgozni. Nagyon neves irodák, ügyvédek írtak kedves levelet nekem a hirdetésem alapján, leginkább a stílusom, és az őszinteségem fogta meg őket. Egyébként nagyon hamar megtaláltam álmaim munkahelyét ezzel az általad lesajnált hirdetéssel, azóta ügyvédjelölt vagyok, önállóan járok tárgyalni, számtalanszor bebizonyítottam az engem alkalmazó fönöknek, hogy érdemes volt bizalmat szavaznia nekem. Remélem, hogy a többi iroda, aki szintén alkalmazott volna,különösen az, aki ugyanakkor értesített a felvételemről, mint ahol jelenleg is dolgozom, megtalálták a megfelelő munkatársukat! Egyébként minden álláskereső jogásznak javaslom, hogy hirdessen,mert ha a munkáltató hirdetésére megy el, gyakran azzal szembesülhet, hogy hiába az elküldött önéletrajz, eleve nem felelhet meg a feltételeknek. Veratius szerintem az elmondottak alapján a hülyejogász blogodra nem volt telitalálat feltenned a hirtedésemet. Amúgy vannak a neten igazi kétségbeesett hirdetések is, de én még ezek feladóit sem minősíteném le, maximum én nem írnék ilyeneket. Szerintem, ha vicces, vagy szánalmas álláshirdetéseket keresel a neten, kutakodj tovább, mert az enyém nagyon messze áll ettől! jaguar

Szólj hozzá!

Címkék: levél

A bejegyzés trackback címe:

https://bojtarok.blog.hu/api/trackback/id/tr2787479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása