HTML

Bojtárok

Ügyvédjelöltek apró örömei és bosszúságai

Van egy jó történeted?
Ne habozz, írj!

Ha esetleg a levél túl körülményes használd a feljelentő rovatunkat.

 

Feljelentő!

Ügyvédweb#10: A világ legszédítőbb intrója

2009.04.06. 09:25 Bojtár (törölt)

Reggel kaptam egy levelet a Faludi Wolf Theiss Ügyvédi Irodától és gondoltam, ha már ügyvédweb rovat akkor lecsekkolom a honlapjukat, hogy megtudjam hogyan csinálják a nagyok. Rosszul tettem! Amúgy sem éreztem jól magam korán, de amikor megláttam az L. Ron Hubbard manipulációs technikáit is megszégyenítő "agresszív intrót" majdnem lefordultam a székemről.

http://www.wolftheiss.com/

4 komment

Címkék: ügyvédweb

A bejegyzés trackback címe:

https://bojtarok.blog.hu/api/trackback/id/tr861048988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ababababa 2009.04.06. 11:09:03

Szerintem ezek a szövegek egyenesen egy bullshit generatorból jönnek. :) Egyébként érdekes megfigyelni a szakavatott PR-osok és copywriterek keze nyomát az igényesen tervezett ügyvédi irodás honlapokon: szinte mindenhol ugyanaz a szókészlet, csak a tálalás módja változik.

ugyvedblog.admin 2009.04.06. 20:19:03

Szerintem katasztrofális az oldal...lehet, hogy én vagyok esetlen, de el sem jutottam az egyes irodák honlapjáig...vannak olyanok egyáltalán??? :-)

macibácsi 2009.04.07. 22:30:04

@dr. Káky Álmos:

Azért az ügyvédhonlapok többnyire nem a kollégáknak, hanem az ügyfeleknek szólnak, márpedig a tanult marketingesek szerint ezzel lehet eladni a "terméket".

Persze borzasztó, meg pfuj-pfuj, én sem engedtem a honlapunkat széttúrni.
(Aztán ki tudja, jól tettem-e?!)
süti beállítások módosítása